Se afiseaza versiunea redusa a site-ului, adaptata pentru mobil. Pentru o experienta completa, folositi PC-ul sau tableta. Apasati butonul pentru meniu.

Site-ul functioneaza si de pe tableta, dar pentru o experienta completa, va recomandam sa folositi PC-ul.

Relatia Dvs. cu AZERO, pe scurt:

Relatia Dvs. cu AZERO, pe scurt.

Realizarea unei comenzi la AZERO este guvernata de O.U.G. 34/2016. Va rugam cititi cu atentie, contine informatii importante:

Trimiterea unei comenzi:

  • Tiparul este o activitate precisa si necesita fisiere de tipar corecte. Pentru a realiza fisiere de tipar corecte, aveti nevoie de experienta sau de un specialist. Inaine de a trimite o comanda, asigurati-va de faptul ca stiti ce inseamna bleed, offset/cretat, oglinda, cmyk, biguire, tifetare, brosare, stanta, impozare, sau apelati la un specialist.
  • Nu exista hartie "obisnuita", tipar "normal" si flyere "cum faceti de obicei".
  • Calcularea ofertei este un proces elaborat. Nu putem "face preturi" la telefon. Cand trimiteti prin e-mail cererea de oferta, mentionati succint toate specificatiile tehnice ale comenzii dvs.
  • Oferta AZERO contine intotdeauna:
    • structura tehnica a lucrarii
    • pretul exact si final
    • termenul de executie
    • riscurile implicate si sfaturi pentru evitarea acestora
    • datele de contact ale persoanei care a realizat oferta
  • In cazul lucrarilor dificile sau efectuate in tiraje mari, insistam pentru realizarea unui exemplar de "bun de tipar" pe care sa il avizati, inainte de inceperea productiei. In cazul in care nu se realizeaza acest exemplar de BT, va rugam intelegeti ce inseamna tiparirea comenzii dvs.

Comercial si contractual:

  • Chiar daca o comanda se realizeaza in 10.000 de exemplare, lucrarile de tipar sunt unicate sau serii limitate, realizate pe baza specificatiilor primite de la client. Este ca atunci cand mergeti la croitor si realizati un costum "pe comanda".
  • AZERO presteaza servicii, nu vinde produse.
  • O lucrare receptionatanu mai poate fi returnata dupa momentul receptiei. Singurul defect reclamabil consta in comportamentul in timp (in termenul de garantie).
  • Orice returnare de marfa se face pe spezele clientului.
  • Refacerea unei lucrari inseamna refacerea aceleasi lucrari; nu putem presta "altceva", dar de aceeasi valoare.

Garantia contractuala 

  • Orice riscuri implicate de executia lucrarii dvs. (culori, finisare, comportament in timp) va sunt aduse la cunostinta in faza de comunicare comerciala, inainte de inceperea executiei. Va rugam intrebati-ne orice detalii mai considerati ca va sunt necesare in procesul de decizie
  • Intotdeauna, fara exceptie,exista diferente intre culorile din tipar si cele de pe monitor. Pentru ca asa functioneaza tiparul. Daca nu sunteti de acord cu asta, recititi primul rand din acest articol.
  • Orice lucrarea realizata pe materialul clientului (inramari de postere, panze montate pe sasiu, printare pe tricou adus de client) implica riscuri, inclusiv distrugerea produsului! Ganditi-va la asta inainte de a aduce unicatul la prelucrat.

Necontractual, dar important:

  • O tipografie este, de obicei, foarte ocupata, contra-cronometru, si nu poate tipari comanda "peste rand". Chiar nu se poate, va rugam nu insistati. Cand dam un termen, ala e.
  • Cand vreti o lucrare "din scurt", iar noi facem imposibilul sa fie gata la data respectiva, e frumos sa o si ridicati atunci, nu peste 3 zile, cand aveati de fapt nevoie de ea.

Sau: cum sa faci degeaba o comanda in 4 minute:

	
-------- Forwarded Message -------- 
Subject: Business cards
Date:    Mon, 13 Nov 2017 17:04:53 +0200
From:    [client]
To:      .......

Buna, 
Am vorbit mai devreme la telefon pentru 50 de business cards top quality pentru astazi. 
Sa le pot ridica pana in ora 6pm va rog.
[...]
Va multumesc [...]


-------- Forwarded Message -------- Subject: Re: Business cards Date: Mon, 13 Nov 2017 17:27:01 +0200 From: [client] To: ....... Mulțumesc. O sa mănânc acum și vin și le ridic îndată ce termin. Mulțumesc! > On Nov 13, 2017, at 5:06 PM, AZERO | Emilia Pistea <This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.> wrote: > > Buna seara, > > Sunt gata cartile de vizita. > Costul este 40 lei. > > O seara frumoasa. > Emilia Pistea

-------- Forwarded Message -------- 
Subject:       Re: Business cards
Date: 	Mon, 13 Nov 2017 19:39:51 +0200
From: 	[client]
To: 	AZERO | Emilia Pistea <This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.>

Sunt pe drum. Trafic mare dar voi ajunge in estimativ 10 minute. Mulțumesc.  
[...]

-------- Forwarded Message -------- 
Subject:Re: Business cards
Date: 	Mon, 13 Nov 2017 20:11:02 +0200
From: 	[client]
To: 	AZERO | Emilia Pistea <This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.>

Sunteți închiși nu mi-am dat seama. Îmi cer scuze. Eu mâine dimineața am avion și plec din țara. 
Nu știu cum as putea sa le mai ridic.  
Mii de scuze. 
[...]

NEWS.AZERO

Daca va intereseaza printul, tips and tricks pentru best results, oferte si discounturi, atunci categoric trebuie sa va abonati la newsletter-ul AZERO+MyPoster. Tot timpul publicam ceva bun.

Nu sunteti convins?
Cititi arhiva.