Va stam cu placere la dispozitie pentru orice estimari sau cereri de oferta.
Niciun mesaj nu ramane fara raspuns. De regula, revenim imediat pentru clarificari, sau trimitem oferta in cel mult 1 zi lucratoare.
Pentru ca mesajul dvs. sa primeasca raspuns rapid, va rugam fiti concis si specifici.
Un mesaj ambiguu primeste raspuns cu cel putin cateva ore intarziere.
Nu uitat sa precizati toate detaliile tehnice ale comenzilor Dvs.
Mentionati-va numele, prenumele, datele de contact.
Tiparul este o activitate precisa si necesita fisiere de tipar corecte.
Pentru a realiza fisiere de tipar corecte, aveti nevoie de experienta sau de un specialist. Inaine de a trimite o comanda, asigurati-va de faptul ca stiti ce inseamna bleed, offset/cretat, oglinda, cmyk, biguire, tifetare, brosare, stanta, impozare, sau apelati la un specialist.
Nu exista hartie "obisnuita", tipar "normal" si flyere "cum faceti de obicei".
Calcularea ofertei este un proces elaborat. Nu putem "face preturi" la telefon. Cand trimiteti prin e-mail cererea de oferta, mentionati succint toate specificatiile tehnice ale comenzii dvs.
Oferta AZERO va contine intotdeauna:
- structura tehnica a lucrarii
- pretul exact si final
- termenul de executie
- riscurile implicate si sfaturi pentru evitarea acestora
- datele de contact ale persoanei care a realizat oferta
In cazul lucrarilor dificile sau efectuate in tiraje mari, insistam pentru realizarea unui exemplar de "bun de tipar" pe care sa il avizati, inainte de inceperea productiei. In cazul in care nu se realizeaza acest exemplar de BT, va rugam intelegeti ce inseamna tiparirea comenzii dvs.
Chiar daca o comanda se realizeaza in 10.000 de exemplare, lucrarile de tipar sunt unicate sau serii limitate, realizate pe baza specificatiilor primite de la client. Este ca atunci cand mergeti la croitor si realizati un costum "pe comanda".
AZERO presteaza servicii, nu vinde produse.
O lucrare receptionata nu mai poate fi returnata dupa momentul receptiei. Singurul defect reclamabil consta in comportamentul in timp (in termenul de garantie).
Orice returnare de marfa se face pe spezele clientului.
Refacerea unei lucrari inseamna refacerea aceleasi lucrari; nu putem presta "altceva", dar de aceeasi valoare.
Orice riscuri implicate de executia lucrarii dvs. (culori, finisare, comportament in timp) va sunt aduse la cunostinta in faza de comunicare comerciala, inainte de inceperea executiei.
Va rugam intrebati-ne orice detalii mai considerati ca va sunt necesare in procesul de decizie.
Intotdeauna, fara exceptie, exista diferente intre culorile din tipar si cele de pe monitor. Pentru ca asa functioneaza tiparul. Daca nu sunteti de acord cu asta, recititi primul rand din acest articol.
Orice lucrarea realizata pe materialul clientului (inramari de postere, panze montate pe sasiu, printare pe tricou adus de client) implica riscuri, inclusiv distrugerea produsului! Ganditi-va la asta inainte de a aduce unicatul la prelucrat.
O tipografie este, de obicei, foarte ocupata, contra-cronometru, si nu poate tipari comanda "peste rand". Chiar nu se poate, va rugam nu insistati. Cand dam un termen, ala e.
Cand vreti o lucrare "din scurt", iar noi facem imposibilul sa fie gata la data respectiva, e frumos sa o si ridicati atunci, nu peste 3 zile, cand aveati de fapt nevoie de ea.